maanantai 8. elokuuta 2011

Parista logoevoluutiosta



Onkohan näistä tulkittavissa jotain hassua luontosuhteemme kehitykseen liittyvää vai ihan muutenko vaan pelkistys on nykyään siistimmän näköstä?

2 kommenttia:

  1. Höhöö :D Kaipa sekin on muuttunu, miten me törmätään mainoksiin. Ennen ne oli kai paikoillaan jossai lehtien sivuilla ja silleen, nykyjää vilahtelee tienvieris ja telkkareis ni joku yksinkertainen ja tunnistettavasti väritetty kama natsaa paremmin sellasen mainonnan tarpeisiin. Ja onhan ihan vaa pinnal olevien tyylisuuntien vaihdokset. Ku onhan tuolt 1850-luvulta ehtiny muuttua vähän kaikki muukin kuin Peugeotin logo. Mut ihan mielenkiintonen ajatus sinääns!

    VastaaPoista
  2. Joo, niinpä. Yksinkertaistus tosiaan myös parantaa ja nopeuttaa tunnistettavuutta ja sitähän ne brändinikkarit mielellään edesauttaa juuri tässä vilahtelevia mainoksia pursuavassa maailmassa.

    Voi olla et merkittävimmät vaikutukset niihin luontosuhteisiin tulee vasta tuon kehityksen seurauksena. Ainakin veikkaisin vahvasti, että keskimäärin länkkärit tuntee enemmän yritysten logoja kuin vaikka kasvilajeja.

    VastaaPoista